Over Aramark

Over Aramark

Aramark is een professioneel servicebedrijf met een sterke basis in catering en vending. Dagelijks bereidt Aramark duizenden hoogkwalitatieve maaltijden voor bedrijven, scholen, ziekenhuizen, wooncentra en zorginstellingen. Aramark is actief in 22 landen, waaronder België (vanaf 1972),  Luxemburg (vanaf 2002) en Nederland (vanaf 2021).

Daarmee is Aramark een van de grootste servicebedrijven ter wereld. Wij besteden veel aandacht aan het welzijn van mensen en willen hen op verschillende manieren helpen aan een vitaal leven. Daarom hebben we onze dienstverlening uitgebreid met diensten op het gebied van voeding, beweging en lifestyle. 

Aramark maakt het verschil

Dankzij onze catering, vending- en vitality diensten dragen wij eraan bij om de levens van miljoenen mensen over heel de wereld te verrijken en te inspireren. Elke dag zoeken we nieuwe manieren om ons te verbeteren via onze passie voor de dienstverlening aan de klant. 

Onze kernpunten:

De innovatie, geïnspireerd door onze klanten
Hoe beter we onze klanten kennen, hoe beter we uitmuntende ervaringen kunnen ontwikkelen. Zowel voor de catering als voor de vending diensten, bieden onze programma's ons de mogelijkheid om de wensen en behoeften van onze klanten te begrijpen. Op basis van deze gegevens ondernemen onze medewerkers actie.

Ze combineren hun waarnemingen met hun creativiteit om nieuwigheden voor te stellen. In ieder geval helpen onze innovaties om ervaringen te creëren die een impact hebben. 

Meer dan uitmuntende service
Een ander belangrijk element van waar wij het verschil maken, is wat wij de uitmuntendheid van de service noemen. Voor ons is de uitmuntendheid van de service niet enkel een prima service leveren aan de klanten. Dat betekent ook geteste praktijken en processen gebruiken om te garanderen dat we elke dag, ongeacht waar, goed werk leveren.

Dat betekent ook het perfecte evenwicht vinden tussen de continuïteit van de service en de evolutie van de behoeften van de klanten en openstaan voor de continue cirkel van de innovatie. De processen zijn belangrijk, maar niet in marmer gebeiteld. Wij houden nooit op om nieuwe manieren te zoeken om ons beroep uit te oefenen en het leven van onze klanten elke dag op een positieve manier te beïnvloeden. 

Het zijn onze medewerkers die echt het verschil maken
Onze inzet voor de werving, de opleiding en de beloning van de juiste mensen laat ons toe om ervoor te zorgen dat onze medewerkers meer zijn dan mensen die hard werken. Het zijn ‘Stars van de service’ en dat betekent dat we erop kunnen rekenen dat ze elke dag het beste van zichzelf geven. Wij weten dat onze werknemers het gezicht van ons bedrijf zijn.

Dat is de reden waarom de 270.000 ‘Stars’ continu toegang krijgen tot professionele ontwikkeling en opleidingen. Wanneer u bij Aramark werkt, kunt u er zeker van zijn dat u samenwerkt met de juiste mensen, met de beste competenties en de juiste attitude. Dat is evenzeer van toepassing op de strategische expertise, op de operationele uitmuntendheid of gewoonweg op de bediening van uw ochtendkoffie. Dat is onze belofte naar u toe, als vertrouwenspartner en ‘Stars van de service’. Dat is de manier waarop wij ons beroep uitoefenen.